Monday, January 26, 2009

Die lewe...

'n Mens moet vashou as die karretjie van jou jaar afskop soos myne gedoen het in 2009!

Laat ek sommer uit die staanspoor se daar is niks lekker daaraan nie, die nice ding as jou jaar so begin is dat dit kwalik kan slegter gaan.

Ek is nie iemand wat sommer net opgee nie en die enigste manier om bo uit te kom is om aan te hou, op te staan en weer te probeer.

Ek het begrip vir mense wat uitmekaar gaan en dit nie sommer kan handle nie. Ek konsentreer maar op werk en probeer nie daaraan dink nie, nog iets wat werk is 'n makeover, presies wat ek vanoggend gaan doen, ek wou my hare bietjie laat groei maar het beluit om dit te laat waai en maar weer die highlites terug te bring.

Dit het iets uit te make met 'n nuwe lewe..... 'n nuwe look.

More voel ek dalk beter.... vandag ... let me just be...

Wimpie

No comments: