Thursday, January 8, 2009

'n Mondvol!

Ek verstaan nie aldag hoe kom mense net eenvoudig met sekere goed weg nie...

Ek verstaan nie hoe kry playstation jaagduiwels en kampioene werk in die Polisie se BBP beskermingseenheid nie, ek verstaan nog minder hoekom hulle met flitsende ligte 180km/u op die snelweg moet jaag nie, ek verstaan nie hoekom hulle by so baie voorvalle betrokke kan wees, ongelukke veroorsaak en selfs motoriste kan skiet.... en dan wegkom daarmee. Lees self die storie in vanoggend se Beeld: http://www.news24.com/Beeld/Suid-Afrika/0,,3-975_2449991,00.html

Is die doel van die BBP eenheid nie juis om die president se lewe te beskerm nie, dit maak vir my baie meer sin om in ongemerkte motors met donker ruite te ry sonder flitsende ligte en teen belaglike snelhede. Ek weet nie van jou nie maar as ek so 'n Mugabe konvooi gewaar dan wonder ek dadelik wie is in die voertuig en so aan... Dis nie baie moeilik as jy een of ander tereurdaad wil uitvoer om te raai watter voertuie het kabinetslede in nie, is dit? Ongelooflik!

Nog iets wat my deesdae grensloos irriteer is ons regering se afgesaagde refrain oor die arme Palestyne wat deur Israel aangeval word in Gaza. Die arme Palestyne het niks verkeerd gedoen nie, die feit dat hulle daagliks mortiere en bomme in Israelse woonbuurte beteken niks nie. Gister op 702 hoor ek hoe die ANC Israel uit Lethuli huis veroordeel en selfs 'n dreigende toon aanneem... die hemele behoed ons as die Israeli's hulle moere vir die ANC pluk, ek onthou nog hoe ons weermag so 'n paar jaar gelede nie eers Lesotho kon suksesvol inval nie, onhou julle dit nog??

Miskien is dit die rede vir die ANC se stilswye oor Mugabe net so 'n paar kilometer noord van Pretoria, ek sweer hulle is bang Mugabe val Suid-Afrika binne want ek dink nie ons weermag is in staat om die grense te beskerm nie. Funny hoe die ANC en die regering for that matter, se stilswye oor Zimbabwe oor die kranse antwoord gee maar hulle is vinnig om te kekkel soos keffertjies (uhm... 'n keffertjie is soos 'n skoothondjie wat die heeltyd blaf, en die woord is KEFFERTJIE) oor Israel maar die stilswye oor Mugabe word net ge-ewenaar deur die skreeuende serenes van die BBP eenheid!

Daarsy nou voel ek beter, dis gese, ek wou dit al lankal se, o ja... hierdie paar paragrawe hierbo is sprekende voorbeelde van hoekom en weg is by Oos Rand Stereo... hehehe ek sou sekerlik gefire gewees het daaroor!

Greame Smith is 'n yster, ek se al lankal hy is die beste krieketspeler in die wereld en ek se dit weer. Die einde aan gister se derde en laaste vyfdag toets in Australie was enige tyd net so spannend soos 'n 20/20 wedstryd. Krieket bly maar my gunsteling sport en die vyfdag toets weergawe daarvan die beste! Ek kan nie wag vir Ricky Ponting se span om hier aan te kom nie, ek gaan verseker vir vyf dae in die son by die Wanderers sit!

Goeie nuus wat die Klipdrift BOTB aanbetref, die reels gaan so 'n bietjie vanjaar verander, ek skryf more hier op hierdie blog oor hoe dit verander maar ek dink dis 'n baie goeie ding wat gaan verseker dat die beste bands deurlopend in die prentjie bly. Ek verduidelik more.

Dan is Wimpie Records se webblad uiteindelik aktief, maar nog nie heeltemal klaar nie. Daar kom nog 'n skakel by waar jy na al die liedjies op al die CD's kan luister en selfs die songs apart kan koop. Dit behoort so binne die volgende maand aktief te wees so gee maar 'n bietjie tyd. As jy nuuskierig is kan jy gaan loer hoe lyk dit sover by www.wimpierecords.com

Lekker mondvol vir vandag, onthou om te gaan loer by Wimpie Records.

Later

Wimpie

Ps. ek dink daar is nog een niersteen oor, hopelik gly hy ook vandag... of kom ons se maar net as hy "gly" sal dit lekker wees, ek sweer dis erger as kraam!

No comments: